VisualGPS: De nieuwste creatieve trends
Blijf op de hoogte van alle creatieve trends. Onze rapporten worden ondersteund door data en bevatten handzame inzichten die uw content en campagnes naar een hoger niveau zullen tillen. Zo maakt u echte impact bij uw klanten. Bekijk VisualGPS regelmatig omdat we constant bezig zijn met onderzoek naar de verwachtingen en gevoelens van klanten en hoe die invloed hebben op de beelden die de juiste snaar bij hen raken.
Het nieuwste
VisualGPS in de actualiteiten
The Drum: In focus? Het nieuwe draaiboek voor AI-gedreven beeldmateriaal in merken ›
Vraagt u zich nog steeds af wat door AI gegenereerde visuals voor uw merk kunnen betekenen? Dit artikel gaat dieper in op de manier waarop bedrijven inspringen op de opkomst van AI‑beeldmateriaal om te kunnen voldoen aan de veranderende verwachtingen van de consument. Ondersteund door op data gebaseerde inzichten van Getty Images’ VisualGPS‑onderzoek, biedt het een frisse kijk op wanneer en hoe door AI gegenereerde visuals uw verhalen kunnen verrijken—of tekort kunnen doen. Met inzichten van de expert Dr. Rebecca Swift, SVP van Creative, is het verplichte lectuur voor iedereen die naar een nieuwe aanpak zoekt van de visuele content voor zijn merk.
Forbes: De data van Getty Images leggen de nadruk op het belang van de gelijkwaardige afbeelding van vrouwelijke atleten. ›
De toenemende zichtbaarheid van atletes en de wereldwijde interesse in vrouwensporten veranderen welke beelden bij verhalen passen. Op basis van informatie afkomstig uit het Getty Images’ VisualGPS‑onderzoek, wordt in dit artikel nagegaan of onder invloed van sociale media de vraag naar authentieker en inclusiever beeldmateriaal voor sport is toegenomen. Hechten het publiek en de atleten zelf grotere waarde aan meer gelijkwaardige visuals? Het antwoord is een volmondig JA. Leer in dit artikel, hoe Getty Images merken en organisaties helpt om authentieke verhalen samen te stellen die weerklank vinden bij hedendaagse klanten, met inzichten van Jacqueline Bourke, senior director van Creative bij Getty Images.
Forbes Australia: Van TikTok tot tv: Australië brengt de Paralympische Spelen voor het voetlicht in Parijs ›
Wist u dat 69% van de jonge Australiërs voorstander is van gelijkwaardige verslaggeving van gehandicaptensport in de media? Dit overtuigend gegeven uit het VisualGPS‑onderzoek van Getty Images belicht een grote culturele verschuiving in de steun aan de paralympische beweging. Kate Rourke, director van Creative voor APAC bij Getty Images, legt uit hoe merken deze inzichten kunnen gebruiken om meer inclusieve en impactvolle content te creëren die het gehandicapt zijn op authentieke wijze weergeeft—niet alleen tijdens de Paralympische Spelen, maar over alle mediaplatforms. Ontdek hoe deze beweging vorm geeft aan de toekomstige verhalen over sporten.